Szanowni Państwo, ze względu na sytuację związaną z epidemią SARS-Cov-2, w trosce o bezpieczeństwo interesantów oraz naszych pracowników, podjęliśmy decyzję o ograniczeniu bezpośrednich kontaktów do niezbędnego minimum.
Ograniczenie zostaje wprowadzone od dnia 1 lutego 2022 roku do odwołania. Zaistniała sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości realizowanych zadań publicznych oraz spraw rozpatrywanych na wnioski interesantów. Godziny pracy MZD pozostają bez zmian, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
W pierwszej kolejności załatwianie spraw odbywać się będzie drogą telefoniczną, elektroniczną lub pocztą tradycyjną. Przy wejściu do budynku MZD znajduje się tymczasowa skrzynka odbiorcza, do której można składać wszelką korespondencję.
Jeśli charakter sprawy będzie wymagał Państwa osobistej wizyty w MZD, prosimy o telefoniczne umówienie spotkania na konkretny dzień i godzinę. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności.